Makinenize asla limon sirke vs kullanmayın makinenizi çürütürsünüz benim bul makinem de Arçelik 4 programlı normal bi makine 6 yıldır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım makinenin içini ayda bir detaylı normal süngere yağçöz ve sıvı bulaşık makine deterjanı dökerek temizlerim çok köpük yapmadan normal bulaşık deterjanıyla da silinebilir ama içine dökmeyin sadece süggere normal bulaşık yıkarmış gibi fiskiyerini sökün içini temizleyin iğne yardımıyla ve filtresini güzelce sonra bul mak için olan bi temizleyiciyle boş çalıştırın en yüksek programda ve o saatten sonra asla sirke MİRke ıvır zıvır kullanmayın finişh in parlatıcısını alın bütçeniz hangisine yetiyorsa tuzu alın dökün makineye sonra deterjan ya finish ya pril kullanın fairy makineden arınmıyor ve tabak çanak hep fairy kokuyor ben sevmiyorum kişisel fikrim ve bu düzenle devam edin bu arada birde kireç önleyici alın ve bul makinenin arka kısmına takın su alma yerine takılıyor eğer suyunuz kireçliyse çok çizilir bizim de aşırı kireçli Konya’nın suyunu bilen bilir ve çizik mizik kalıntı tortu vs asla olmaz ve çok güzel doldururum tabi hakkını verecek şekilde yıkatırıyoum bi deneyin böyle birde servis tavsiyesi çamaşır makinesi ve bulaşık makinesine 6 ayda bir 1 avuç turşu tuzu dökerek boş bir şekilde en yüksek devir ve bul makinesinde en yüksek programda yıkatmak tertemiz yapar giderlerini ve içinde koku tütü bişey kalmaz