cansuyagmur İlk ay çok sütüm vardı. Ha bire sağıp dolaba atmışım :) şu an azaldı ama bebeğime yetiyor gibi. O sütlerinde ömrü 6 ay malum. Bbyo suyuna atıp süt banyosu yaptırsam kızıma nasıl olur ? Çöpe atmaktan iyidir diye düşünüyorum. Fikri olan var mı acaba.
Mercan28 cansuyagmur Sağdığınız anne sütünü 19 °C-26 °C’de yani oda sıcaklığında 3 saat, buzdolabında 3 gün ve dondurucuda 3 ay saklayabilirsiniz. Her yerde bu bilgi var bide doktorunuza sorun isterseniz
cansuyagmur MinnakvLiva 12 ay mıı ciddi misiniz ? Kızınıza 9 ay sonra mı içirdinşz ? Ve problem olmadı değil mi ? Bizde derin dondurucu da saklıyoruz. -18 den fazladır derecesi.
cansuyagmur MinnakvLiva teşekkür ederim banyo yaptırmayın o zaman içiririm. Zaten şu anda sütüm azaldı. Ama yetecek kadar geliyor. 6. Aydan sonra kullanılmayacağını sandığım için atmaktansa banyo suyuna atıyordum.
Cocolingo cansuyagmur hastanelere bağışlayabilirsiniz yeni doğam yoğun bakımlarda çok ihtiyaç oluyor yada kanser hastalarına
cansuyagmur Cocolingo teklif ettim ancak buradaki hastane istemedi. 50 poşet kadar vardı. 5 tanesiyle banyo yaptırdım. 45 poşet var. Keşke öyle bir yer bulsamda bağışlasam
asude456 cansuyagmur valla ben 7 aylik bile sütleri içerim büyük dondurucuda saklamiştim osman gönülal videosunda 12 aya kadar bozulmadiğini söylemisti