Arkadaşlar bebeğim 3 aylıkken bexsero yaptırdık. İnanılmaz ateş yaptı. 2 gün boyunca düzenli calpol, duş, ıslak bezle zar zor düşürdük. 3. Günde hala ara sıra çıkıyordu. Hiçbir aşıda ateş olmadığı için bayağı korktuk. Ve şimdi geldi 2. Dozu :) yaptırmak istemiyorum bir yandan bir yandan ilkinde çektiği eziyet boşa gidecek diyorum. Yaptıran anneler ateş oldu mu ? Nasıl kısa sürede düşürebildiniz ?