Aysenatar 8 gün sonra 4 ayına girecek bebeğim fakat 2 ay önce emzirmeden kesilmişti işe başlamadığımm için şuan sanki meme arıyo veriyorum alıyo ama acaba sütüm acılanmışmıdır birde emmeye devam etse süt gelirmi şuan çok az geliyo gibi lütfen yardımcı olun .
Asyos1234 Aysenatar hala geliyorsa umut var bestlac alın ama bu meyanda mamaya da devam edin çünkü çok gelene kadar aç kalmasın