ikranurcal onu kullanmadım ama şöyle diyim, gaz 2.ayda peak yapıyor 3.aya doğru azalıyor. Oğluma en iyi gelen şey kimyon çayı idi ben içip emziriyordum oğluma sütten geçiyordu hem sakinlestiriuodu onu hem gazını rahat atıyordu. Aksam babasi gaz masajı yapıyordu o daha hızlı hareket ettiriyodu bacaklarını yatmadan pirtlatiyorduk uykudayken mutlaka 10dk emdiyse ben 10dk gazını çıkarmak için uğraşıyordum hiç öyle uyutmadim onu.
Sab simplex kullandık b ara oda ise yaramisti ama düzenli hep aynı saatlerde kullanmak gerekti karacigr değerlerini yukselttigi için bıraktık onu kimyon çayı ile devam ettik. 3.5ayda tamamen bitmişti gaz olayi