Ben pirinçle yapıyorum pirinci toz kıvama gelene kadar blendırdan geçir sütü kıvam alacak şekilde koy içine sür yüzüne 15 20 dk lekelere iyi geliyor diye yapıyordum faydasını görmeye başladım
3 yemek kaşığı pirinci kaseye koyup üstünü biraz geçecek kadar da su koyuyorum pirincin beyazı çıkana kadar bekletiyorum içine e vitamini koyuyorum tonik yapıyorum buzdolabında bekletiyorum toniği 3 gün kullanıyorum