bebeğim7 aylık bugün dördüncü gün sürekli huysuz ek gıda almıyor ağzını açmıyor bile ateşi var sürekli ama garip olan sadece gündüzleri ateşi var ve çok huysuz gece olunca ateşi kalmıyor doktor diş dedi 3 7 gune atar dedi ama garip degil mi gece ateşi olmaması normal uyuması ben geceleri diş çıkaran bebeğin ateşi olur diye biliyorum lütfen beni aydinlatsin biri