Gamze1515 3 ay 25 günlükken başladim ben. İlk biz karpuz yerken oglumda ağzını şapırsatiyordu. Ilk karpuz yalattim 😁😂 daha sonra işte hangi meyveleri yiyorsak karpuz üzüm elma armut salatalik domates hepsini yalatiyorum. 1 haftadir felan da yemek suyundan yarim çay kaşığı tattirmaya başladim. Önce yarım çay kaşiği yogurt veriyordum. 2 gündür felan 1 cay kasıgı yogurt vermeye başladim. Suyu 2,5 aylıkken vermeye başlamıstim zaten. Şuan 4 ay 28 günlük. Ve doktorlarda gelişiminin cok iyi oldugunu söyledi. Her gören 6, 7 aylik saniyor 😂🙈🤷♀️ zaten 4 kiloya yakin dogdu. Hic yenidogan gibi bi bebek degildi 😂😁🙈