Gkce09 bakın şimdi ben 2.5 3 yaşlarındayken beyin kanaması geçirdim. O kadar korktum ki düşüş anımı bile hatırlıyorum. Her ne olursa olsun lütfen düşünce doktora götürün. Zaten doktorlar gerekli görürse röntgen emar çekiyor. Travma bile yaşıyor olabilir. Ki bide alt yorumlarda kustu demişsiniz derhal götürün. Benim annemde böyle evde bişey oldu mu olacak mı diye beklerken babam gelip hemen gidiyoruz deyip kucaklamış götürmüş doktorlar beyin kanamasi demiş.