Bebeğim 45 günlük gaz problemimiz var bugün yüz üstü yatırdım kafası da yana doğru o şekilde uyuya kaldı. Gaz derdi falan unuttu gitti mükemmel bir uyku çekti çocuğum çok şükür. Herhangi bir zararı var mıdır acaba ben kendi gözetim altında yatağımızda yatırdım ama normalde hep yatağında yatıyor. O şekilde yatağında yatss problem olur mu acaba. Bu arada beslenme olmadı o şekilde yatırdım aç değildi çünkü uykudan uyandı gazdan hemen öyle yatırdım kusma olmadı