GizemKaan Merhaba kızlar 3 ay 3 günlük erkek bebeğim var. Poposunun arasında sivilce gibi nokta nokta döküntüler var, kabarcıklar. Doktor egzama olduğunu söyledi. Islak mendil kullanma dedi. Mustela pişik kremi kullanıyorum. Ama çok üzülüyorum ne yapmam lazım. Başına gelen oldu mu? Ne yaptınız nasıl geçirdiniz veya ne yapıyorsunuz geçmesi için. Lütfen yardımcı olun 🙏🏻
Ask17 GizemKaan benim oğlumun yüzünde egzama olmuştu bebanthol sensiderm verdi doktor 2sürmeye geçirdi. Arada vücudunda isilik gibi kızarıklık olduğundada sürüyorum hemen geçiriyor bi deneyin derim👍
Ask17 GizemKaan benim oğlumun yüzünde egzama olmuştu bepanthol sensiderm verdi doktor 2sürmeye geçirdi. Arada vücudunda isilik gibi kızarıklık olduğundada sürüyorum hemen geçiriyor bi deneyin derim👍
Ask17 GizemKaan benim oğlumun yüzünde egzama olmuştu bepanthol sensiderm verdi doktor 2sürmeye geçirdi. Arada vücudunda isilik gibi kızarıklık olduğundada sürüyorum hemen geçiriyor bi deneyin derim👍
Pinarrr37 Ikiz bebeklerimin ikisinde de egzama var. Zamanla geçiyor ama geçene kadar da çocuğu baya hirpaliyor. Gece kasintidan uyuyamadiklarini bilirim. Bol bol nemlendirmek,rahatsız etmeyecek kıyafetler giydirmek ve bazen de kortizonlu krem kullanmak zorunda kalarak baya atlattik. Alerji sebebi ile de olabilirmiş bir test yaptırmak gerekebilir ama sizin bebeginiz daha çok küçük zaten doğru sonuç çıkmaz. Zamanla yaşı ilerdikce kendiliginden azalıyor
Ask17 GizemKaan benim oğlumun yüzünde egzama olmuştu bepanthol sensiderm verdi doktor 2sürmeye geçirdi. Arada vücudunda isilik gibi kızarıklık olduğundada sürüyorum hemen geçiriyor bi deneyin derim👍