ipekbocegim27 Markette calisiyorm suan ucretsiz izindeym 2 fıtık ve duzlesme var agir iş yapamaz raporu alip işi birakabilir miyim bilgisi olan var mı 5 yılım var tazminatimi yakmak istemiyorum