Kizlar bilen bilir belki geçen post açmıştım 6 saat aç mi kaldı diye yine aynis şeyi yaşadım gece 1 de emzirdim alarm kurdum yattım zerre alarmı duymamisim uyuya kaldım 7 de uyandım bebeğim halen uyuyor bu bebek aç olsa uyanması gerekmiyor mu onca saat hiç uyanmamis 2 gün önce asi oldu durmadan ayesi oluyordu geceleri saat başı kalkıp kontrol ediyordum oyuzden uykusuz kaldim ama bı yandanda kendime çok kızıyorum alışkanlık olcak diye