Merhaba 🌸
Benim Bebeğim hem emiyor, hem Biberon tutuyorken bi anda 4 aylıkken Memeyi 7 Aylıkkende Biberonu redettmeye başladı. Eve almadığım denemediğim Biberon kalmadı. Kaşıkla beslenmede sıkıntı yok ama iş biberona gelince dilinle oynamaya başlardı. Baya çözüm yolu aradım çünkü sütüm vardı sağıyordum onu Oğluma bi şekilde vermem gerekiyordu.. baktım uykuda her biberonu alıyor, artık uykuda içirmeye başladım. Bazen oluyor tam içiyorken uyaniyor hemen ağzından ittiriyor Biberonu o zaman bende Sütümü Şırıngayla sıkıyorum ağzına. Anliyacaginiz o sütü öyle de böyle de içiriyorum, gerekirkse Kaşıkla veriyorum corba gibi. Cok zahmetli oluyor ama onun için değer. Oğlum şu an 11 aylık, simdilik böyle ilerliyoruz 🙃