Benim ikizimin biri mız mız mız ve ç4k ağlıyor gece gündüz çözemiyorum artık uykusu gözünden akıyor ama mız mız beşikte sallayırak uyutuyorum çok uykusuz kalıyorum ne yapacağımı şaşırdım 6 ay 4 günlükler nasıl bir yol izlemeliyim onu da çözemedim siz nasıl unutuyorsunuz gece 2 kez beslenmeye kalkıyorlar