Kızlar çok kötü hasta hapşurma ve öksürük var sesi değişmiş isal böyle sapsarı oldu elimde uyumuyor asla hastanye götürdüm amtbyotik falan verdi şuan saat 5 ve daha ne o uyuya bildi nede ben 3 yaşındaki kızımda hasta ne yapacagımı şaşırdım 😞 şuan salgın varmış bizim gibi olan var mı ne yapıyorsunuz