Aslyy MyDarlingSon çok yüksek çıkmış ya acaba kaç haftalık o zaman inanın biz şok. Bebeğimin 6 aylık yeni doğum yaptım sayılır
Aylinis Valla ikiiz gebelik olabilir birden çok yükselirse ve adet tarihinle uymuyorsa dahada yüksekse büyük ihtimal ikiz ve seninki coook yüksek ya gebelik çok ilerlemiş yada bence ikiz
Tazeanne0650 Aylinis yanlış bilgilendirme yapmayın lütfen ikizlerin betayla alakası yok ben de ikiz annesiyim ama değerlerim tekil gebeliğe göre bile azdı her vücutta farklı gösterir