Askpare ateş olmadan ateş dürücü vermek bir sonraki ateşte bebeğin kendiliğinde savunma yapamaması demek. Aşıdan sonra 37,4 ü gördük üstünü ince bir kat giydirdim 25 derece ısıda odada oturduk. Bir kaç saat içinde normale döndü. 37,8-37,9 ateş görmeden verme dedi doktor bana. Aşıya gitmeden garanti olsun diye ya da ateşi çıkmadan çıkmasın diye ilaç vermek bence çok yanlış. Kritik seviyeye kadar bırakın çocuk bağışıklık kazansın. Bizim doktorumuz böyle söylüyor.