2 aylik bebeğim burnu çok tıkalı ve geniz akıntısı var. Burnu akmadığı için rahatlamıyo. Serum fizyolojik yaptık az bişey aktı ama fayda etmedi. Çocuk nefes alamıyo genzine kaçıp öksürüyo. Ne yapabilirim başka, siz ne yaptınız? Lütfen tecrübelerinizden bi tavsiye verin çocuk eziyet çekiyo 😔