Melekzx Doğum sonrası et parçası gelmesi normal mi? 34 gün oldu doğum yapalı hala parça geliyor. Randevu alamıyorum yaşayan var mı ona göre acile gidicem artık
Yldrm3105 Melekzx 34 gün uzun bir süre sanki Kişiden kişiye değişebilir ama benim yoğun kanama 1 hafta sürmedi bile Sonrasında normaldi
yaprak_34 Melekzx et parçası değildir o rahim kendini temizliyor pıhtı tarzı birşeydir .Ne eti gelecek ki