Miraay Kızlar ben zaten panik atak biriyim, hafif kafamı çarptım biraz sarsıldım ama gel gelelim bende iç bulantısı başladı sanki, hafif baş ağrısı var çocuğum var üç aylık ta çok kormuyorum ya kurup duruyorum kafamda 😔 ağladım bile
lalbg Miraay bunun geçici olduğunu aslında mide bulantın olmadığını beyninin sana oyun oynadığını düşün lütfen.
Gmze1998 Miraay benim kafama kocaman duş başlığı düştü hicbirsey olmadı bende de var panik atak lanet birşey aklında şuan kırk tilki dolanıyor biliyorum beyin sana oyun oynuyor stresten kaynaklı mide bulantin basının dönmesi 4 senem anksiyete bozukluğu ve panik atakta geçti benimde sezeryan çıktım 4 gün yoğun bakımda kaldım nabzım düştü ve o 4 gün yoğun bakımda hep uykumdan bir yerden düşer gibi ilkirerek uyaniyordum hatta hemşire sezeryanda olimdan döndün seni bu çok etkiledi herhalde diye sakinleştirici vermişti bana ondan beri bende herşeye panik yapar oldum ama kafandaki sesleri sustursan gerisi kolay
Selencanbaz Miraay panik ataktan o bulanmalar başlamış olabilir canım. Kafa vurmasının fışkırarak kusması gelir eğer beyinde sorun olduysa. Bir de gözle takip edemezsin nesneleri falan
BarlasMomm Miraay ben kac defa cok sert carptim korkma birsey olmuyor hic. Birgun yangin tupune cok sert carpmistim iş yerinde yangin tupunu yukari duvara monte etmisler bnde dolaptn birsey alirken hizla kalktim ve inan gozumun onunden yildizlar uctu ama bulanti falan olmadi
lalbg Miraay ben kafamı masanın köşesine öyle sert vurmuştum ki feleğim şaşmıştı hiç bi şey olmadı:) bi şey olmayacak tabiki yine de istersen bi parol içip uyu baş ağrısı yapmasın😊
Miraay Gmze1998 ah kuzum ah bi susturabilsem kafamdakileri bazen diyorum benim gibi başkası var öı acaba diyorum kızıyorum kendime şimdiye kadar birşey olmadı sadece baş ağrısı var biraz, sürmeli kafamda ya ölürsem kesin ölcem çocuğum ne olacak doyamıcam psikolojim bozuldu
Miraay Selencanbaz kusma falan olmadı canım hafif iç bulantısı oldu anlamadım bende aşırı hızlı da vurmadım mesela. Şimdide hafif ağırlık var üzerimde birşey olsaydı olur muydu şimdiye kadar
Selencanbaz Miraay o ağırlık kafanı vurmanın stresi canım. Bişey olur mu diye hayata adapte olamamak bilirim. Yok olmaz ama kaç saat oldu
Miraay Safiyesmom 3 aylık bebeğim var bide ben lohusalık bunalıma girdim hergün ölecekmişim gibi sorma yani hiç çok kötü birşey
Safiyesmom Miraay lohusalık bunalımı çokmdaha şiddetli bir şey canım. Sen doğal olan bir süreç yaşıyorsun ve belki desteğe ihtiyacın var . Neden bu korkuyu yaşadığının sebebini bulmak lazım.