Dunyam492 Biz 2 aylık olduktan sonra doktor artık gece uyandırma kendi acıkınca uyanır dedi bende bıraktım uyandırmayı. Çünkü gece uykusu gelişimi açısından çok önemli. Doktoruna sor istersen onay verirse bırak sende uyusun çocuk hiç bişey olmaz. İlk 1 2 hafta 5 saat uyur sonra zamanla 2 3 saat uyumaya düşer o merak etme