Merhaba yarın 1 yaşına girecek olan bir kızım vaar ve doğumdan sonra ilkez geçen adet oldum bu ayki adetime 10 gün var daha bugün tuvaletten çıkınca altımı silerken hafif pembe bir kan geldi peceteye yerleşme kanaması olabilir mi yoksa adetim erken mi geldi gebelik testi yapsam çıkar mı allaj aşkına yardımcı olun kafayı yicem