Mimoza-kizim Mayazim hayir asla degl aptamil cok sekerli hipp plastik gbi kokusu ve tadı var sma cok iyi en cok smanim tadini beğendim ne çok sekerli ne cok kotu ikisinin ortası yani ben tadini beğenmediğini seyi cocuguma vermiyorum
ilaydaberil35ozkan_ Mayazim hipp in tadı bana göre gerçekten kötü başta hipp almıştık kızım öğürüyordu resmen hemen sma comforta geçtik başından beri onu içiyor ve gerçekten tadı kötü değil
Dondurmalikahve Mayazim Aç değildir belki de zorla mı vermeye çalışıyonuz çünkü nedense bazı anneler bebekleri güzel kilo alsa bile ya kilolu bebek sevdiği için yada çevresi zayıf dediğ için mama başlatıyorda
mingos hepsi farklı, her çocuk da aynı mamayı kullanmıyor maalesef. biz sma optipro kullanmıştık hep hiç değiştirmeden