İlk ⅘ ay aç olduğu için kalkar mama yer uyurdu. Son 1,5 aydır saat 9 gibi uyutuyorum. Gece 1 de uyanıyor mama veriyorum o saatten sonra saat başı uyanıp meme emmek istiyor. Aç değil neden böyle anlamıyorum. Sakinleşsin kendi uyusun diye pış pış ayakta sallama kabul etmiyor katılır gibi ağlıyor. 7 aylık büyüdükçe düzelir mi? Gündüz de uykulara meme ile giriyor.