Mayazim bunu deneme yanılmayla bulursunuz ancak bebelac gold çok az kullandım fakat biberonda süt kesigi görüntüsü beni rahatsız etti şikayet vara baktıgımda aynı sorunu yasayanları gördüm şuan aptamil conformil kullanıyoruz hipp de gayet güzel ama bizim mama değişimi yapmamız gerektigi için bırsktık