Ben bu sorundan çok sıkıldım. 48 günlük bebeğim de bende çok yıpranıyoruz. Bebeğim emerken boğulcak gibi olunca memeyi emmek istemiyor bu da beni mahvediyor. Elimden geleni yapıyorum ama tam beceremiyorum bilemiyorum. Zaten elektrikli pompa ile sağmak bugüne kadar yaptığım en büyük yanlışmış videolarda tazyikli sütü artırdığını söylüyor.bu konuda deneyimli anneler bana yardımcı olabilir mi bu sorun ne zaman nasıl çözülür