Aliveannesi96 Bu akşam pogaça yaptım kızlar yarında annemde gün var die ona götürücem bayatlamaması için siz nasıl saklıyorsunuz daha önce ben hep anında tükettiğimiz için ertesi güne pogaça hiç saklamadım buzdolap mı fırın mı dışarda üstü kapalı mı
fernweh Aliveannesi96 ben hemen sıcak haliyle büyükçe bi kaba koyuyorum hepsini ağzınıda iyice kapatıp sarıyorum soğuyor tabiki ama yumusacık kalıyor
herseySeninleguzel11 Aliveannesi96 Güzelce üzerini sarar hava almasını önlerseniz bir şey olmaz. Saklama kaplarına da koyabilirsniz
Gulde09 Aliveannesi96 buzdolabına koyun. Kek yapmıştım dışarda bir gün kaldı üzeri kapalıydı hemen beyaz beyaz pamuklanmis. Buzdolabı garanti. Koyun bir kaba dolaba kaldırın. Isıtır yersiniz.
Aliveannesi96 Yarısını saklama kabında buzdolaba koydum diğer yarısınıda dışarda bıraktım kapta Buzdolabına koyun kızlar o daha taze kaldı 😅🌸