S_seylek60 Doğum yapalı 4 ay olmasına rağmen kilo veremedim. Dogumdan sonra 68 kiloydum su an ise 75...Sebebi vucüdum metebolizmam falan degil. Benim abur cubura düskünlügüm.Gece yemelerime dikkat etmemem, tatliya asla hayır diyemem. Sutum azalır diye korkuyordum ama o yediklerimin sutüme hicbir katkisinin olmadigini hatta kilo almamin zararli oldugunu biliyorum. Bugun kalktım ve kendime bir söz verdim. Eger ölmez de sag kalırsam insAllah seneye bugün burda zaferimi kutlarım. Konu dısı oldu kusura bakmayın. Bi nevi motivasyon olsun diye.❤ Eger yolculugumu ve beslenmemi takip etmek isteyen ve boyle bi yolculuga ihtiyaci olan varsa instagramda tazeanne_beslenmesi adresimi takip edebilirsiniz. Daha önce 28 kilo vermiş biri olarak bence başarabilirim🙏 Bana şans dileyin🌸
Balyanakannesiii S_seylek60 Azminizi tebrik ederim 💕 İnşallah başarırsınız bende çok istiyorm kilo vermek 5 kilo fazlam var şuan ... Hergün söz veriyorum bende kendime 🤷♀️😂😉
S_seylek60 BalyanakannesiiiTesekkur ederim Ilk 3 gün zor oluyor gerisi geliyor insAllah basladim bugun❤🤗🌸