Mirantoo Adetim 10 gün geçti bi bi hafta 10 gun once felan kahve rengi akinti lekelenmeler oldu pecete ile silince lekelenmeler vardi bi ay olacak korumalı bir iliski yasadim bebegim var 7 aylik bi kac gun once test yaptim negatif cikti ama korkuyorum
Tazeanne109 Mirantoo ayy bu korkudan birgün kalpten gidicem zaten En garanri yol kan testi Hakkınızda hayırlısı gönlünüzce nasip olsun
ezgiiturkk Mirantoo benimde en büyük korkum bu Hep derim allah isteyene istediği zaman versin diye 🙏 canım doğumdan ne zaman sonra adet görmeye başladın ? Adet düzensizlikleri ilk iki yıl görülebiliyormuş inşallah düzensizleşmiştir seninde gebelik yoktur
Cocolingo Mirantoo aynı durumdayız 10 gün gecikti ve korunmuştuk, şuan bulunduğum yerde eczane olmadığından testte alamıyorum ve bebeğim 6 buçuk aylık
Adababy Mirantoo en son böyle olduğumda Ramazan ayıydı kahverengi leke geldi ped koydum ertesi güne kadar ufak ufak leke geldi sonrası kesildi 1 hafta kadar akmadı sonra kabızlığım başladı göğüs ağrısı kasık ağrısı derken 1 ay oldu adet görmedim test yaptım silik çizgi çıktı veeeee ben 4 haftalık gebe olduğumu öğrendşm😄 allah gönlüne göre verir inşallah
Mirantoo ezgiiturkk ben dogumdan hemen sonra oldum bi kac gun gecikirdi ama bu kadar da hic gecikmedi ve kahve akinti 1 hafta felan sürdü acaba o mu adet dicem de sanmiyorum olmz herhalde
ezgiiturkk Mirantoo korunmalı olduğundan eminsen korkma canım. En ufak birşey adeti etkiliyor üzüntü sıkıntı vs. Aksi bir durum çıkarsa lütfen yaz merak ederim şimdi😂 allah hayırlısını versin ama inşallah gebelik yoktur
Mirantoo Cocolingo sizede gecmis olsun insallah en kisa surede oluruz rabbim isteyene nasip etsin demin bi kac post daha okdudum bu ay baya herkesin gecikmis 🤗o yuzden normaldir belki icim biraz bi nebze rahatldi
ezgiiturkk Mirantoo inanır mısınız dün gece aklıma geldiniz 😂 uyku bastırdığından dönüp soramadım 😂 çok sevindim darısı bu şüpheyi yaşayıp istemeyenlere😂