iyi akşamlar hanımlar. kızım ağustosun başında 2 yaşına girdi nerdeyse iki aydır tırnaklarını kemiriyor artık uzamayı bırak tırnakları küçücük kalacak nerdeyse bugünde baktım hepsi kıpkırmızı olmuş birkaç tanesi kanamış karışmıyorum daha fazla yapar diye dikkatini dağıtıyorum ama yok devam ediyor. sizde doktora götürmeli miyim ya da acı oje öneren oldu zarar verir mi daha çok küçük bu durumu yaşayan var mı ?