Merhaba hanımlar. Çok üzgünüm hem içini dökmek istedim gemde belki bunu yaşayıp bana deneyimlerini paylaşmak isteyen birileri olur dedim. Bugün eşimle kızım parka gitti hergün giderler. Akşam üstü aradım açmadı eşim sonra kızımın asansörde çığlıklarını duydum kapıyı açtım eşimin kucağında ağzı kanlar içinde ne oldu diye korkuyla sordum düştü dedi dişi mi kırıldı dedim eşim dişi hiç yok dedi ağzını suyla yıkamaya çalıştım ama nafile kan boşalıyordu. Kağıt havluyla tampon yaptım en yakın diş polikliniğine gittik. Diş gözükmüyor kanama çok röntgen çekmemeyiz dedi Dr. Birşey olmaz 5 yaşında yeniden gelecek dedi antibiyotik verdi. İçim parçalanıyor ağzı kötü durumda bir dişimiz be yazık ki yok. Gülümsemesi eksik kalacak 😭 bunu yaşayan var öı aranızda. Rabbim kimseye yaşatmasın allahım herkesin evladını korusun. İyi geceler arkadaşlar