Cemre_-53 kuzuuuum minicik dogmus kucucukmus ama savasmis senin yavrun bak kac aylik olmus maşallah 🧿 devamini da getirir annesi hic merak etme sen savasci oluyor premature bebisler 😇 Allah cok büyük, cok şükür dermansiz bir derdin yok, gecici bu zamanlar az daha sabir. Ne mutlu ona ki senin gibi ilgili bir annesi var. ❤️ Sen sevmeye, olumlama yapmaya, dua etmeye devam et Allah’ın izniyle cabucak toparlasin guzel yavrun 🙏🏻