Cennet_annesi Herzaman değil bi kırmızılık oluyor arada fakat kan mı yediği bişey mi anlayamıyorum , nasıl ayırt edebilirim 😏
Sevgi-2746 Cennet_annesi canım karbuz yediyse oluyor benim bebeğim karbuz yerse kakasinda oluyor bende önce çok korkmuştum ama sonra peceteyle bakınca karbuzmus 😂
2021_asel Cennet_annesi Bezine yaptığında peçeteyle sil anlarsın kansa bellı eder kendını denedin mı hiç
2021_asel Cennet_annesi Bende iplik gibiydi korkmuştum her kakasjnda yoktu ama gun içinde muhakkak bırkere yapıyordu doktor oyle yap kansa zaten peçeteye bellı eder eğer kan lekesi vermiyorsa yedikleri bırseyı sindiremeyen maddeleri oyle cıkaroyor demıstı
Cennet_annesi Sevgi-2746 evet karpuz yiyince çıkıyor yaz malum kızım da çok sever yediği zaman çıkıyordu gerçekten şimdi incir nektari falan yiyor bende bidaha gelirse peceteyle bakicam ☺️ bu aralar karpuz vermedim çünkü oda kabuk gibi duruyor anlayamadım