Canlar kızım 23 aylık döşünde ınanılöaz derece hırıltı var 2 gündür ağlayarak nefes alamadığı ıcın uykusundan uyanıyordu 2 gündür ateşler ıcındeydı bugün hastaneye gittim doktor krup olmuş dedı hemen günü bir soğuk hava verdiler ağzına bı ilacsıktılar suan bıraz ıyı şükürler olsun düne göre esımde bugün nec soğuk hava buharı almış kullanıp memnun kalan varmı soğuk hava buharından bırde sabaha kadar mı çalıştırdınız