asbek valla bilemedim napıcaz böyle. Doktorlar biberon vermeyin anne memesini reddeder diyor ama bizimkiler tam tersi. Çalışmayacak olsak çok güzel bir durum ama alıştırmak zorundayız. Emziği de biberonu da versem önce diliyle bir yalıyor sonrasında anlıyor ve hemen diliyle itiyor vermeye zorlarsam da öğürüyor. Allah yardımcımız olsun