Fdme ben poliklinik için bebeğim için özellikle sabah erken saatte gittigimde hematoloji alerji KBB vs gibi bölümlere randevu buldum sizde şansınızı deneyin isterseniz sabah 8de kapıda bekliyordum ama birazda rica minnet bebeğim amekiyat olacak şart nolur vs dil döktüm sözde uzaktan geldik kucuck bebeğim var en azından konuşayım diyip doktorun yanına girebilirsiniz belki sıra veriyorlar erken saatte gidince yani