N54esrin yareninannesi11 hayır hiç bi belirtim yok zaten ilk kızımdada belirtim yoktu sadece karın ağrım vardı o kadar
Mrv_cnl N54esrin amin olmak için bekleyin derim sonrası daha da üzücü olabilir . Geç döllenme ise de bekleyin döllensin bebek oluşsun inşallah hayırlısıyla da olur
Alpaslanmomy Merhaba bildiğim kadarıyla kese 5. Hafta da oluşuyor siz zaten ağustosun 7sinde adet olmuşsunuz. Kesenin oluşması için erken olabilir. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Allah gönlünüze göre versin
Zeynep_alya24 N54esrin var canım hayırlı olsun😊 kücük oldu için görünmüyor olablir bende bugun gittim kese olusumunu tamamlamıs dedi 4 haftalıkmış
Zeynep_alya24 N54esrin evet cnm saglık ocagına kan ver ben vermiştim 144.13 cıkmıstı geçen hafta cuma verdim