2,5 aylık mama ile beslenen bebişlere ne sıklıkta ne kadar (kaç cc) mama veriyorsunuz?bir de gece ne sıklıkta veriyorsunuz? Uyandırıyor musunuz? Ben kendi uyanınca veriyorum 1,5 aydan beri. Şimdi gündüz 150 cc 3 saatte 1 alıyor gece bazen ⅚ saati buluyor. Uyanıp mama istemesi. Ama rutini var. Su da vermiyorum ,kimisi kesin vermelisin diyor. Gebe okulunda asla vermeyin demişlerdi. Dr da ek gıdaya kadar su vermeye gerek yok demişti yenidoğanken. Bilemiyorum. Herkes su veriyorum yazmış. Kararsız kaldım. Uykum da kaçtı şuan :)bez doluluk ve renk iyi. Ama tabii yine de sordum kızlar. İnsan pimpirik yapıyor.