Yaa artık cildiricam kızım 11 aylık 3 gündür biraz rahatsız hicbisey yediremiyorum yemiyor eliyle itiyor hep sadece beni emmek istiyor e bı memeyle de doymaz ki 8 buçuk kilo zaten bide diş çıkarıyor üstten alt dişleri çıkmadı ama üstten çıkarıyor . Dişin de etkiis vardır ama normalde de pek iştahlı değil zaten ama şuan hic yemiuor sadece meyve şeftali yiyor bide yerse salatalık diyor . Valla psikolojim bozuldu kaynanam durup durup bu çocuk çok zayıf ay boynu kopacak incecik diyor sinirimi bozuyor, o kadar da zayıf değil aslında hem hareketli hem aktıf bı bebek ve ben minyon tipliyim bebeğimde bana benziyor ufak çiti pıtı birşey ama kaynanam çok zayıf milletin çocuğu tosun gibi bizimkk bişey yemiyor çok zayıf 11 aylık gibi değil diyip duruyor ve sinir oluyorum modunu dusuruyor . Bide bebeğim bu aralar çok sınırlı hasta olduğu için mi ne atak dönemi mi anlamadım surekli sinirlenip kendini geriye atıyor ağlıyor flan aksmaa kadar kucağımda dolandiriyorum yoruldum artik