Ya ben mama ile besliyorum bebeğimi ama mamalar 1 saatte tüketilmeli ya yapınca, bende termal çanta var gece kalkıp hazırlaması zor oluyor ya da arabada falan ben geceden yapsam 3-4 saat sonra kalkınca hemen versem ben yapana kadar bebeğiminde uykusu açılıyor. Mama bozulmuş mu olur sonuçta o sıcak tutması için değil mi bozulur diye endişe ediyorum böyle kullanan var mı?