Oğlum 3 yaşında. Sabah kalktıktan 10 dk sonra akşamdan yediği ne var ne yok hepsini kustu. Ateşi gün boyu düşmedi ilaç vermeme rağmen. Sevdiği herşeyi hazırladım 5 lokma anca yedi hiç hali yoktu yavrumun. 3 kere tuvaletini yaptı ishal şeklimde kokusuda çok ağırdı. Yarın da aynı olursa götüreceğim doktora. Sizce neyi olabilir. Gün içinde birkere pipisini gösterdi acıyor dedi. Neler yapabilirim düzelmesi için.