Merhaba anneler size sorum olucak eşimin sürekli boğazı ağrıyor oksuruyor 1 hafta antibyotiktan sonra düzeliyor yine başlıyor her ay antibiyotik kullanması iyi değil bildiğim kadarıyla sizce neden olabilir nasıl geçer elektronik sigara kullanıyor bu arada. Bu durumla karşılaşan oldumu hiç