tazeannecikk2605 Kizlae bebeğim şuan 3 ay 13 günlük ben tulum tarzı bisey arıyorum bu kış için bebeğimin kilosu da 15 gün önce 5500 du ortalama bi bebek soguklarda giymek için sıcak tutsun diye şöyle bi şey beğendim ama sıcak tutar mı bilemeodm birde beden olarak ne almalıyım 9 12 mi daha büyük mü? https://www.zara.com/tr/tr/tek-parca-suni-yun-takim-p00248551.html?v1=206085700&v2=2117777
Kayraaa59 tazeannecikk2605 bunun h&m modeli vardı bende kalıpları aynı tam kalıp al canım ama 9-12 daha uygun daha büyüğü de aşırı büyük olur
S_x_w tazeannecikk2605 dış giyimlerin bedeni her zaman büyük oluyor..özellikle astronotlar uzun oluyor..kızım kış bebeği ilk doğduğunda 4-6 ay almıştım aynısından Hm den ve aşırı aşırı büyüktü..kasım doğumlu iri bebek olarak büyüdü ona rağmen epey giydi..yani 9-12 uzun gelebilir
tazeannecikk2605 Bende bilemedim yine içine kazak falan giyince bizim burda Nisan da bile hava soğuk oluyor da 🤣 6 9 ay küçük olur gibi geldi ama emin de değilim
tazeannecikk2605 https://ty.gl/1n7lelex9c Birde bu ürün var ama bilemedim yeterince kalın mi bulunduğum il de mağazalarında urun yok göremiyorm malesef mecbur online almka gerekiyor