Kozlar oğlum 7ay 23 günlük alerjis olduğu için raporla alerji maması alıyoruz aylık 10 tane alıyoruz ama her ay eczacı bize farklı tarihlerde veriyo ve o mama yetmiyor bu sefer bu ay yine ayın 8inde verecekti 25inde diyo şimdi de bişe demiş ki eşime günde 6defa 3 ölçek verilmesi gerekiyo demiş yahu bu çok mamayla besleniyor küçük değil ki 3 ölçek yetsin ne yapıcam devlette karşılamıyor bu mamaları sadece 7 tanesini karşılıyo anlamadım neden her ay tarih değişiyor biz sürekli ücretli almak zorunda mıyız ve siz kaç ölçek mama veriyorsunuz tamam oğlum ek gıda da yiyo ama arkasından 4 ölçek mama içiyo yoksa doymaz o ek gıda doyumluk olmuyo ki