18 aylık oğlum aksam 20:00 de uyur, sabah 7:30 ,kalkar fakat gece saat 12 ve 3 te iki kere mama içer (180 ml). Gece beslenmesini bırakmak istiyorum.dakat mama vermeyince agliyor uykusundan uyaniyor. Gece mamayi bırakan anneler nasıl yol izlediniz, önerileriniz var mi, Teşekkür ederim.