Arkadaslar bebeğim 2. Aydan itibaren deli gibi ağlıyor arabada. Memede uyuyodu artık o da kalmadı. Ön koltuğa oturursak beraber sakin. Ama arkada deli gibi ağlıyor
Pusetten cıkarmak da istemiyorum artık cıldırcam 10 dklık yere bile gidemiyorum. Belki araba tutuyodur dediler 2 yasından kücükleri pek etkilemediğini biliyorum ama böyle bişey yaşayan var mı?