minikprensannesiiiii Oğlum 3 ay kadar emdi sonra emmeyi bıraktı göğsümü bazen sıkardım az az süt gelirdi bi kaç gündür göğsüm sızlıyor gibi oldu baktım yine sıkınca süt geliyor bugün sağlık ocağında kan verdim hormonlara bakacaklar böyle bir şey başına gelen oldu mu hiç
minikprensannesiiiii Daenerys Sana da süt hormonu testi istediler mi canım hiç doktora falan gittin mi veya göğsünde hiç sızlama oldu mu
Daenerys minikprensannesiiiii yok gitmedim canım. Kötü bir şey mi acaba ya. Bakalım ne diyecekler sana
minikprensannesiiiii Daenerys Pazartesi günü alacam sonucu canım internetden araştırdım baktım prolaktin yüksekliği olunca hipofiz adenomu falan yazıyor oda iyi huylu tümör falan yazıyor internetde yazanlar korkutuyor açıkçası ama sonucumu almadım daha
Daenerys minikprensannesiiiii al bakalım canım sonucu da bizle de paylaş. Ben bu ara gidemem doktora hiç.
minikprensannesiiiii Daenerys Canım ben aldım sonuçlarımı doktor süt hormonu değerin falan temiz bir şey yok dedi bazen öyle arada olabilir süt gelmesi endişe etme dedi