3 ay 19 günlük kızım süt ve süt ürünlerine alerjisi var yaklaşık bir buçuk aydır bu mamayı kullanıyoruz fakat mamanın kıvamı çok sulu şu 3 ayına girdiğimiz den beri mamayı yedi zaman kusuyor
ve yemek istemiyor ilk alişdirirken yemiyodu sonra bir hafta sonra yemeye baslamisdi bı fikri olan yada daha önce bu mamayı kullanan aynı sorunu yaşayan varmı fikri olan yardımcı olabilirim şimdiden teşekkürler uzun oldu