Kızım doğduğunda solunum sıkıntısı yüzünden yoğun bakımda yattım oksijen desteği aldi. Geçenlerde de burnundan kusmustu araştırmıştım çok emdiginden falan diyordu. Burnu tıkalı gibiydi aspiratörle temizlemeye çalıştım ama pek bişey çıkmadı şimdi de yatarken kusuyodu baktım burnundan gelmiş bir sürü. Var mı başına gelen neden burnundan kusar ki bebek